May 20, 2011

Oh kehidupan

 
Assalamualaikum..
oh nikmatnya picit keyboard..haha..sebelum ni takde la pasal aku nak picit kalau dah periksa..
sebenarnya banyak sangat cerita yang aku nak kongsi..mengarut ahh..
secret aku..tak boleh..!!
Actually now is royal EXAM week..not pmr or bla bla but just mid year exam..everyday I wake up on 4.0o am to study and study although my brain is sleepy..this week is okey laa but actually I'm getting frust of my sejarah paper,agama,kh and geografi..oh life!!

You know..I'm sorry cause I don't upload my photo about myself..you must be want to see my beautiful face..kah kah..here..
5 years ago..the girl with blue hat is me..keh keh

oh perempuan harus ada rasa malu..tak sanggup aku nak tunjuk muka aku yang kalah snow black nih..haha..gelak sorang-sorang..hahaHAAA..
neva mind..gotto go..daaa!!!!

No comments:

Post a Comment