May 23, 2011

All over!!

Yea..betull..tamatlah exam fever ku .. ohh leganya rasa..lepas ni tak payah laa aku nak skodeng skodeng almari cari buku nak ulangkaji semua yang buat badan aku macam kucing kena gantung..yalah mesti kucing tu meeeooowwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!

sebenarnya ada 3 benda yang buat aku rasa secyiuokk sangat la ni..apa dia?
exam over.

seperti penjelasan aku di atas tu..ya betul..tepat sekali..exactly correct..so boleh laa aku enjoy ssikit..alhamdulillah..alhamdulillah..
tapi kalau tengok result..kunci mulut ketat ketat ya..

cuti awal.

ya..kan sekolah aku ada buat MTQ..Majlis Tilawah Al-Quran..sepanjang cuti ni kot..start hari khamis ni..ahaaa..gembira tak terkata-kata
itulah..ada hikmahnya periksa last minute..minggu ni bawak beg macam bawak semut ja..esok ada jamuan hari guru..lusa gotong royong and kitorang balik awal..bukan macam selalu dan kokurikulum dibatalkan..bahagianya Ya Allah..

holiday.

cakap pasal holiday..banyak benda nak buat..mesti tak ada homework nak buat sebab minggu ni aktiviti padat..tak ada masa cikgu nak mengajar as usual..hmm..bahagia sangat..sangat

pastu kitorang kawan kawan semua plan nak buat reunion..waa best nya..rindu la dekat ampa semua tau dak..rindu sangat sangat!!

okey..enough..itu ja yang anis nak kongsikan dengan anda semua..
semoga terhibur..
saya tak nak bukak mulut pasal periksa tadi..hehehe 

No comments:

Post a Comment