Apr 30, 2011

Okey..aku sebenarnya..

Aku pun takde tau apa yang aku tahu sekarang .. aku tak mau ambil tahu apa apa sebab aku pun tak tahu apa yang perlu aku tahu..apa yang aku kena tahu pasal diri aku ini adalah bukan benda yang awak semua perlu tahu..jangan banyak cakap sangat anis sebeb awak pun tak tahu apa yang awak perlu tahu..


Tahu tak apa..
makin hari aku rasakan aku ni macam mesin yang sedang diperah otaknya untuk belajar and belajar tanpa berhenti..kadangkala aku menjadi gila yang sebenarnya..aku tahu aku manusia tapi aku tak tahu pun yang aku ini lemah..aku tak sedar diri dan aku memang ....
hari isnin tu aku demam..duduk rumah dan bermuhasabah..macam inilah yang aku cakap..kenapa aku malas..tiada istilah pandai atau tidak..point nya ialah kenapa aku malas..kadang aku benci juga jadi pkt..tapi .. aku yang menjatuhkan maruahku sendiri..kadang aku tidak ambil tahu..tapi sebenarnya diorang yang ambil tahu..

Aku memang suka belajar..tapi entah mengapa aku menjadi malas..aku mahu diorang pandang aku..aku budak paling pandai dalam kelas..apa jadi sekarang..sedarlah engkau tu anis..engkau tu terok..bangunla balik..jangan asyik duduk melenggang sambil melayan benda2 yang tak sepatutynya..ahhh..apa yang aku merepek-repek ni!!!
inlaa sebabnya aku makin liat nak posting memosting dekat blog ini..InsyaAllah aku akan jumpa korang di lain warkah okey..

Meh aku nak cerita tentang apa yang dah terjadi padaku selama ni..semalam royal wedding..pastu hari isnin tu aku demam..pastu aku pernah kena dimerit sbb tak siap hw seni..owh..banyak sangat sampai aku pun tak boleh ingat..okeylah..tak apalah..bye2..(:



 Who love you hah?

No comments:

Post a Comment