May 26, 2011

Aktiviti padat

Haa..i

Aku tak laratlaa sebenarnya..tapi aku tak sabar nak enjoy sepuas-puasnya cuti ni..hmm..betul..minggu ni aktiviti padat sangat..hari isnin..exam..hari selasa..sambutan hari guru..hari rabu..gotong royong..hari ni..I'm holiday!!!!!!!!!!!!!!!

Macam yang aku membebel hari tu..sekolah aku ada MTQ..whateva la aku tak larat nak cerita apa yang bess dekat sana..so hari ni aku nak rest kejap..kepala aku sakit memikirkan homework yang sama besar dengan lori kontena..haha..entahlaa..aku tak tau laa nak cakap apa sekarang..aku bosan sangat sebab aku sorang-sorang je dalam rumah ni..

Sebenarnya aku nak upload picture yang gotong royong dengan sambutan hari guru tu..tapi laptop aku buat pasal..tak boleh nak on..apa la jenis virus yang menyerang otak laptop tu sampai nak on pun susah..hm..tapi aku tak nak jugak sebab kite semua poyo gila..posing sampai 360 darjah..yang bess tu kelas kita kena bersih jamban..bukannya kita merungut..tapi ketawa kah kah..nasib baik laa jamban tu bersih .. eh tak percaya .. 

Ni budak lelaki..sebenarnya yang ambik gambar ni budak perempuan kelas IR tak silap..gedik kot..ish3..tapi diorang kata..budak laki kelas aku ni duk menyanyi laa..patut pun bising..
tengok jamban tu bersih kan..kalau tidak tak berani la depa buang kasut pijak lantai..siap menyanyi lagi..hmm..bagus3..banyak pahala ek..

ok laa..ini sahaja post aku kali ni..bye..assalamualaikum..(:

Yang manis,
Anis Tasnim

No comments:

Post a Comment